Творча група

2025-2026 н.р.

Проблема, над якою працює творча група закладу:

"Подолання освітніх втрат і навчальних розривів під час організації освітнього процесу в умовах воєнного стану"

Мета роботи творчої групи:

"Спрямування методичної роботи на розв'язання актуальної проблеми - подолання освітніх втрат і навчальних розривів під час організації освітнього процесу"

Завдання творчої групи:

- розроблення рекомендацій щодо механізмів подолання освітніх втрат і навчальних розривів з ключових предметів

- вироблення ефективних шляхів подолання освітніх втрат

- ведення різного рівня методичних семінарів, конференцій, виставок із залученням інтелектуального потенціалу педагогів

Функції творчої групи:

- Проведення діагностування учнів за змістовими лініями ключових предметів.

- Встановлення прогалин у вивченні ключових предметів молодшими школярами.

- Пошук ефективних шляхів подолання освітніх втрат.

- Створення контенту для компенсації прогалин у знаннях учнів

Склад творчої групи

Керівник групи: Чолак Вадим Анатолійович - спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, вчитель математики, фізики, інформатики

Члени групи:

№з/п

ПІП вчителя

Фах

Категорія

Стаж

1

Бондар Н.С.

Вчитель біології

вища

22

2

Шумська Н.І.

Вчитель початкових класів

вища

40

3

Рибак С.П.

Вчитель англійської мови

перша

31

4

Яніцька В.М.

Вчитель української мови і літератури

вища

38

5

Чапрак С.М.

Вчитель біології, хімії, математики

вища

34

6

Мазуркевич Н.В.

Вчитель історії, географії

вища

21

Основні етапи діяльності творчої групи:

Підготовчий (діагностико-організаційний):

- Виявлення існуючих проблем у питанні, встановлення причин їх виникнення, можливих шляхів їх усунення, оцінка для цього наявних можливостей та ресурсів.

- Виявлення об’єктивного стану з обговореної проблеми.

- Вивчення науково-педагогічної, методичної літератури із проблеми.

- Освоєння наявного ППД з даної проблеми.

- Складання плану роботи, визначення мети, завдань діяльності творчої групи.

- Розробка змісту діяльності творчої групи.

Системно-організаційний:

- Глибоке вивчення проблеми.

  • Розробка рекомендацій, порад щодо застосування в практичній діяльності досягнень науки, ППД з даної проблеми.
  • Колективне обговорення шляхів розв’язання проблеми.

Моделюючий:

  • Апробація набутого досвіду, напрацьованих рекомендацій; корекція їх у процесі практичного застосування.
  • Узагальнення кращого педагогічного досвіду.

Результативно-узагальнюючий:

- Визначення результативності діяльності творчої групи.

Пропагандисько-консультативний:

- Поширення напрацювань творчої групи.

- Підведення підсумків роботи творчої групи.

Налаштування доступності
Налаштування контрасту
Розмір шрифту
Міжбуквенний інтервал
Міжстрочний інтервал
Зображення
Шрифт
Скинути налаштування