2025-2026 н.р.
Проблема, над якою працює творча група закладу:
"Подолання освітніх втрат і навчальних розривів під час організації освітнього процесу в умовах воєнного стану"
Мета роботи творчої групи:
"Спрямування методичної роботи на розв'язання актуальної проблеми - подолання освітніх втрат і навчальних розривів під час організації освітнього процесу"
Завдання творчої групи:
- розроблення рекомендацій щодо механізмів подолання освітніх втрат і навчальних розривів з ключових предметів
- вироблення ефективних шляхів подолання освітніх втрат
- ведення різного рівня методичних семінарів, конференцій, виставок із залученням інтелектуального потенціалу педагогів
Функції творчої групи:
- Проведення діагностування учнів за змістовими лініями ключових предметів.
- Встановлення прогалин у вивченні ключових предметів молодшими школярами.
- Пошук ефективних шляхів подолання освітніх втрат.
- Створення контенту для компенсації прогалин у знаннях учнів
Склад творчої групи
Керівник групи: Чолак Вадим Анатолійович - спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, вчитель математики, фізики, інформатики
Члени групи:
|
№з/п |
ПІП вчителя |
Фах |
Категорія |
Стаж |
|
1 |
Бондар Н.С. |
Вчитель біології |
вища |
22 |
|
2 |
Шумська Н.І. |
Вчитель початкових класів |
вища |
40 |
|
3 |
Рибак С.П. |
Вчитель англійської мови |
перша |
31 |
|
4 |
Яніцька В.М. |
Вчитель української мови і літератури |
вища |
38 |
|
5 |
Чапрак С.М. |
Вчитель біології, хімії, математики |
вища |
34 |
|
6 |
Мазуркевич Н.В. |
Вчитель історії, географії |
вища |
21 |
Основні етапи діяльності творчої групи:
Підготовчий (діагностико-організаційний):
- Виявлення існуючих проблем у питанні, встановлення причин їх виникнення, можливих шляхів їх усунення, оцінка для цього наявних можливостей та ресурсів.
- Виявлення об’єктивного стану з обговореної проблеми.
- Вивчення науково-педагогічної, методичної літератури із проблеми.
- Освоєння наявного ППД з даної проблеми.
- Складання плану роботи, визначення мети, завдань діяльності творчої групи.
- Розробка змісту діяльності творчої групи.
Системно-організаційний:
- Глибоке вивчення проблеми.
- Розробка рекомендацій, порад щодо застосування в практичній діяльності досягнень науки, ППД з даної проблеми.
- Колективне обговорення шляхів розв’язання проблеми.
Моделюючий:
- Апробація набутого досвіду, напрацьованих рекомендацій; корекція їх у процесі практичного застосування.
- Узагальнення кращого педагогічного досвіду.
Результативно-узагальнюючий:
- Визначення результативності діяльності творчої групи.
Пропагандисько-консультативний:
- Поширення напрацювань творчої групи.
- Підведення підсумків роботи творчої групи.